Lördag


Yo.


Sitter och väntar på att familj nummer 2, från New Jersey, ska ringa. Hon ringde tydligen igår när jag var ute (Nöjesfabrikeeeeen woooaah) & mamma bad henne ringa "around noon your time." Som jag uppfattar det, betyder det runt klockan 12 hennes tid - alltså runt kl. 18 svensk tid. Vad är problemet?
Hela den här grejen med (att inte passa) tider känns så himla typiskt amerikaner - eller så har de inte lärt sig klockan? De säger kl. 12 - de menar kl. 14. De säger att det kommer ta en timme - det tar fem timmar. Säger "I'll be there in a minute" - menar att om man har tur är de där om en timme.


image9

Haha okej, i-landsproblem men fortfarande störande, eftersom jag bara vill ha det där telefonsamtalet överstökat. Helst NU.


Anyway, gårdagen - annorlunda men helt okej ;) Vi var först på arena en schnabbis, och veeem var där - Mr 90:a-snyggo förstås. Gaah! Så sen kunde jag ju inte sluta tänka på honom :/ Tror inte han märkte att jag var där, eller han kanske inte ens kände igen mig. Eller? Varför bryr jag mig så himla mycket? Måste han vara så himla snygg? Yada yada yada!                              







/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0