Måndag

Lämnade äntligen in min mobil på SIBA i lördags eftersom skärmen flimrar konstant. Nu på sistone tycker den dessutom att det är en bra idé att stänga av sig var femte minut och alltid hänga upp sig efter att jag skickat ett sms... och eftersom inte jag tycker det är lika kul så tog jag till slut mod till mig (hallå, jag är besatt av min mobil!) & lämnade in den.
Det skulle ta 3-4 veckor, dock :/

Idaag hade jag sovmorgon (=eget-arbete-lektion, självklart går man då dit kl. 8.30 när nästa lektion inte börjar förrän 12.25... not), hann chilla lite i stan & hämta ut biljetter åt mami till vår dansuppvisning på söndag (!). Sen hade vi psykologi (vilket iofs borde beskrivas väldigt mycket mer utförligt med tanke på vilken lärare vi har...), & sen solade jag, hann med bussen jag ville ta (yesaaah) och gick en långpromenad.
Sen var det sista jazzfunklektionen, kommer sakna det sjukt mycket, särskilt eftersom jag (antagligen?) inte kommer befinna mig i wonderful Forshaga/Karlstad nästa år och kunna fortsätta kursen :/

Anyhu. Nu sitter jag här & borde duscha, eller nåt.


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0