Onsdag

Jag kanske överlever den här veckan trots allt. Av någon anledning har jag nämligen fått förmågan att, när det verkligen behövs, på en timme kunna panikskriva ihop ett klibbigt, överdrivet och drypande patetiskt arbete med just de egenskaper som varje berörd lärare vill ha. Av någon, ännu mer oförståelig, anledning tror läraren att jag är en mogen, duktig och seriös elev och ger mig ett betyg jag definitivt inte förtjänar men glatt tackar och tar emot.

Jag älskar det. ;)

Igår var en bra kväll. Jag tror det har ordnat upp sig nu, i allafall på ytan. Och det får räcka just nu okej?
Ikväll blir det bio - What happens in Vegas ska ses med bästaste Vicci! :)



/M

Kommentarer
Postat av: Louise S.A. - Au pair i USA

Jag skickar ett mail till dig nu, men jag tror inte du har gjort några "fel" det är snarare tips och idéer från mitt håll i mailet. Och hur jag har upplevt det hela.

Kul att du kommer iväg till USA. Du kommer säkert ha det toppen.



Kramar Louise

2008-05-15 @ 02:03:05
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0