Onsdag

Ärligt talat. Jag vaknade tiiiidigt i morse när klockan ringde och var så sjuukt trött, verkligen en halv sekund från att stänga av väckarklockan & bara somna om... men gick till slut upp ändå, ramlade in i duschen som en sömngångare typ & åkte in till skolan (med buss dessutom, haha). Psykologilektion 8.40 - 10.00, dagens enda lektion. Varför stannade jag inte hemma? Varför har jag blivit seriös NU helt plötsligt?

Och framför allt - vad fick vi alltså lära oss på lektionen? .. jo, att en ny OH-apparat kostar 900:-, att alla sam-kulturare gillar musik (punkt slut bara), att en kommunfullmäktige tjänar 300:- i timmen och att ifall man är lärare på en särskola så får man finna sig i att barn pekar mot en.. "med det där... fack jo- fingret eller vad det heter." Ämnet? Inlärningspyskologi. JAG FATTAR INTE SAMBANDET!!!

Dessutom fick vi veta ytterligare några gånger att X (vår uuunderbara lärare) sitter i stipendiekommitén. OKEJ, VI VET DET NU!!  Åh, jag blir gaaalen!


Resten av dagen var dock niice ;) åt på McDonalds med Lisa, Nina & Staffan och chillade på innergården tills klockan var två eller ngt. Såå underbart väder! Sedan gick jag & Vicci på stan, åkte hem & dooog av skratt (som vanligt <3) medan vi fixade naglarna. Och nu ska jag dansa - sista street dancen innan uppvisningen, hej nervositet :O


image15 
Snack wrap @ McDo, I'm loving it ;)



/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0