So let's hear it from the guys that tried And let's hear it from the guys that failed


What's sad about pride?
It is keeping us apart
What's sad about love?
Eventually it'll break your heart ...


Moneybrother - jag har suttit och lyssnat på hans musik hela eftermiddagen, UNDERBARA FUCKING MÄNNISKA! He knows what it's all about, pengabrorsan.

Och jag har fortfarande sjukt dåligt samvete. Och jag borde kanske ta kontakt. Och jag frågar mig själv, varför varför varför? Varför just honom? Varför är jag så sjukt osäker att jag gör vad som helst för bekräftelse?

Det är ju så det är. Du kanske trodde att jag var en god människa - hah, vilken lögn. Jag skiter väl i sånt, jag gör ju vad som helst för ett billigt lyckosubstitut. Oavsett hur mycket det sårar, oavsett vem jag sårar - fortfarande lämnar jag allt annat, för en sekunds bekräftelse. Det har hänt förut och jag gör det om och om igen.  
Allt för lite kärlek.
Som aldrig blir något annat än rykten.
Som blir till fler och värre rykten, som blir till...

Jag är inte bättre än så.
Jag vet inte vad jag ska göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0