Stockholm & ekologiskt vin

YO

Det är kul att folk har hittat hit, även fast jag inte vet vilka ni är & även ifall jag suger på att uppdatera just nu. ;p Skriv gärna en kommentar eller ngt så att jag får lite koll!

Anyhu. Betygen sattes ääntligen i onsdags, woooaahhH! Det är ett jäkla VG i Hi C som jag stör mig på, annars är jag nööjd. :) Så i torsdags-fredags tog jag ledigt från skolan & åkte till Stockholm fram tills igår, mys :) Firade liiiiilla lillebrorsan som har fyllt.. eh.. 17. ;) Men för mig kommer han alltid vara typ 12! Haha, mamma pluggar i Stockholm varje ons-fre, så det var därför vi åkte dit och firade honom, istället för att sitta hemma och vänta på att hon skulle komma hem.. Lite random men alltid kul att besöka Sthlm liksom!

Skulle ha hälsat på en kompis som tog studenten också, men det blev inte så. Någon annan gång?
Och så glömde jag naturligtvis mobilladdaren hemma, så min älskade telefon dog någon gång på torsdagsnatten in the middle of a conversation.. så sen var jag lost & förvirrad hela fredagen tills vi äntligen kom hem & jag kunde ladda den igen. Så fredagkvällens planer var lite osäkra, men vid 23.00 igår kväll åkte jag i allafall in till stan & mötte Lisa & Sofie.. ekologiskt hallonvin, Marlboro (så klart), mr H-H och en massa bra musik sammanfattar kvällen/natten, it was nice ;) Sedan däckade vi hemma hos Sofie, bussen hem gick kl. 07.55 imorse och det är därför jag sitter här med gårdagens smink istället för att sova bort några timmar till.. alltså, har jag väl gått upp på morgonen så kan jag inte somna om igen. Sjukt irriterande.

Så nu ska jag gå äta, sen blire sooolning hela dagen & party tonight again baby. Cuz ya only live once.

/M

Kommentarer
Postat av: Amina

åå vad kul:DTacktack!



När är det du åker?Var?

2008-05-31 @ 22:08:46
URL: http://aminatheresa.blogg.se/
Postat av: Magda

Amina: jag ska till Lincroft, New Jersey, och åker den 18 augusti! .. bara 2,5 månader kvar, det börjar kännas ;)

2008-06-01 @ 14:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0