Tisdag - dagens outfit

Jag är seriös. Jämt faktiskt...
 

image12

Linne - från Filippinerna
Cardigan - MQ
Soft pants - 21 Department Store i New York
Duntofflor - från mamma


           


Anledningen till detta? Jag vaknade (nästan) i tid för att hinna ta 9.42-bussen... men mittemellan Schwarzkopfschampoo och snickarmackor och allmän panik över allt jag borde ha gjort igårkväll istället för nu (any other morning med andra ord) insåg jag att mina lärare är på studieresa i Polen. Vilket innebär att jag bara har en (lärarfri) lektion idag - som börjar 12.00.

Tack, minnet.

Men inget ont som... Jag hann ju med att fota dagens-chilla-hemma-outfit, haha!



/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0