Torsdag

Hey ho(e)..

Valborg igår, spent at Orrholmen x 2, torget, Norrstrand, en busskur och slutligen Day & Night. Det var nice :) Vaknade fresh & utvilad kl. 11, hur funkar det egentligen? Antar att jag är koffeinskadad for life, men aja ;P


Just det ja, Connecticutfamiljen var nog inte så himla bra som jag trodde, så jag tackade nej efter att ha oroat mig för vad jag skulle säga i typ ett dygn.. och fick en utskällning om att jag minsann inte var hennes "only choice!" Nehe, bra då. I alla fall, redan igår fick jag en ny match som jag antar kommer ringa idag eller imorgon... De bor i New Jersey tror jag, bara ett barn. Meeen, jag vet ju fortfarande inte om jag verkligen vill till USA!
Tänkte att jag skulle ringa & göra språktest (krävs för NZ-aupair-grejen) idag men daah, det är ju första maj, så det får bli imorgon istället.

Idag ska jag prova balklänning! Jag ska få den uppsydd, detta är första provningen :) Iiih! Sedan blir det klassfest ikväll, rockiiin' ;)



/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0