12 % avklarade

Det ar fortfarande konstigt att tanka att klockan redan ar 3 pa eftermiddagen hos er.. och har har dagen knappt borjat, Julia far sova hur lange hon vill idag eftersom hon ar ledig och hon har fortfarande inte vaknat.. sa jag stallde vackarklockan pa 6.30 som vanligt & kunde snooza i en hel timme innan jag gick upp. :) Nu sitter jag har med en stoor kopp kaffe och tanker att det har nog kan bli en bra dag :D

Dessutom raknade mamma ut att jag har varit har i en attondel, alltsa 12 % av min tid, nu. Hur galet ar det?

Emma; Staples :)



/M


Kommentarer
Postat av: Anonym

Owh, tack! Nu fattar jag ALLT! Rubbet! Livets mysterium är löst! ;)



Klockan är tre här, ja. Prick och lite över. Men coolt, detta betyder att du sitter vid din dator JUST NU, fast på en helt annan tid. SJUUUUUKT. Gå in på msn då, min arbetsdag börjar gå in i trötta-eftermiddags-fasen.

2008-10-09 @ 15:09:15
Postat av: Anonym

emma heter jag förresten.

2008-10-09 @ 15:09:28
Postat av: Liiisa

haha I know! (Fast det som först fick mig att upptäcka dom var därför att Michel Mussos brorsa var med.) (Du vet han som spelar Oliver i Hannah montana? ;D)

2008-10-09 @ 17:31:04
URL: http://indseth.blogg.se/
Postat av: matilda

haha vadå räknar hon ner dagarna eller? haha ;D

2008-10-23 @ 19:40:40
URL: http://monoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0