America runs on..

...och alla som kan gissa var jag befinner mig denna onsdagskväll har chansen att vinna en X-lg Decaf Turbo Hot Iced Toasted Almond Coffee (vilket är en extrastor kall mandelkaffe med en shot espresso i, om det nu var oklart), yeh!

Nä men alltså. Dunkin' Donuts såklart (min ekonomi börjar dock bli lidande av allt detta fikande så idag dricker jag en liten kopp äckligt té, det var iaf. billigt). Efter en sjukt degig dag som aldrig riktigt startade, tusen snacks + min första amerikanska McDonalds-milkshake (men den smakar inte likadant som i Sverige :/) och några timmars kelande med SÖTASTE, nyklippta och nästintill hårlöse Jackieboo, hämtade jag upp Julia, droppade off henne vid CCD, hämtade upp henne igen, lyssnade i 20 minuter på hennes gormande (nä, jag överdriver inte) över (f.d.?) bästisen Melanie och lämnade av henne vid dansen.. puuuaarghjgd, världens fight blev mellan de två idag, så nu pratar de inte med varandra och jag har ingen aning om vad vi ska hitta på imorgon när skolorna är stängda (har ungen aldrig en normal vecka?) eftersom den planerade play daten uppenbarligen gått upp i rök.. Och det värsta är att jag vet exakt hur det var när man själv var tio år & bråkade med kompisen.. haha, tur att den tiden är över trots allt. ;)

Problemet hur jag ska underhålla J imorgon utan att spendera 12 timmar framför tv:n kvarstår dock (iih men idag såg vi nya Hannah Montana-avsnittet, braaa vare! ;)..



Misslyckat försök att glamourize dagens sunkoutfit (yep, det är såhär jag går omkring), JACKSON BEBIS <3

Okeeej, dags att hämta upp J igen.. och sen är det bara två dagar kvar till heeelgen :)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0