Fredag

Vid sextiden igår hade fortfarande ingen host dad dykt upp & läget började bli kritiskt, så jag föreslog att vi skulle baka kakor (dessutom i en ancient blandningsmoj som varken jag eller J förstod oss på, men nu är jag expert på såna också. Tänk vad mycket man lär sig utomlands)..

..och efter att jag hade ätit upp halva degen (kommer jag någonsin lära mig? förmodligen inte) hade jag ont i magen resten av kvällen men kakorna blev iaf. bra. :)



Efter detta och ytterligare nån timme framför tv:n och Ned's declassified, en Nickelodeonshow som hon älskar och jag.. eh, inte är lika förtjust i.., slutade jag trots allt och åkte, inte till Staples utan till random "75 % rea-affär", ett märke jag aldrig hade hört talas om men jag tror många av Cubus' kläder kommer därifrån.. hittade en tröja + ett par byxor för totalt 10 dollar så vem bryr sig ifall jag aldrig kommer använda dem? TIO DOLLAR! ;) Sedan of course Target som ligger i närheten, hittade massaa nya tee's som jag behööver.. när jag blir rik, alltså om ca 11 timmar, DÅ NI. Då blire.

Julia är hemma idag igen, andaaaaaas.. men hennes farmor kommer några timmar under förmiddagen & då ska jag runt hela Middletown för att köpa mat & fler mediciner till henne. Det blir nog 90 minuters paus iaf, det behööövs. Jaja. Frukost nu för ms. J, sedan.. tv?

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0