LIVE from DD

Jag pallade inte med Dunkin donuts igår utan tog en promenad istället (good job Maggie, ska dock erkänna att jag åt upp 250 g Marabouchoklad från IKEA alldeles innan, så egentligen blir summan av mina aktiviteter nog ändå en fet ONYTTIG-stämpel) men idag hamnade jag ändå här medan jag väntar på att Julia ska dansa klart.. men jag tror nog att killarna i kassan har saknat mig, och idag beställde jag bara en enkel hot chocolate och inga konstigheter så de var nog tacksamma också :D Puh, vad jag egentligen skulle komma fram till var att jag glömde kolla ifall min laptop var laddad innan jag åkte hit.. och det var den inte, nej. Yiha. Så förmodligen kommer jag inte hinna med mycket mer än att posta det här inlägget, och.. tja, nu vet ni. :)
Ikväll blire Zebu's, trevlig omväxling mot våra Starbucks-au-pair-gatherings, liksom. Hööörs!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0