Lördag

Okej men asså va? Först tvingar alla heminredningsbutiker i hela Red Bank mig att gå in och bli kär i alla möbler, sedan tvingar de där tyskarna iväg mig till Monmouth Mall & ruinerar mig genom att dra in mig i massa butiker som råkar ha skitsnygga kläder.. och nu tvingar random svensk au pair i New York (okej inte random men jag venne om det är okej att name droppa) in mig till New York för att träffas?

Bara för att jag var deprimerad och rastlös och mådde skit häromdagen så ska alltså allting vara kul idag, huh? Huh?

Kvart över sju kommer mina host parents hem från bion med bilen. Fem i halv åtta går tåget jag (förhoppningsvis) ska med från tågstationen tio minuter bort and I better make it..

Okeeej och det var allt från en lagom förvirrad, sockerhög men trots allt ganska glad Maggieee idag, ciaaoo 


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0