Missforstand

".. and please take out the two breasts" sa min host mum till mig i telefon och undrade varfor alla pa kontoret borjade skratta.. de forstod visst inte att det var kycklingbrost vi pratade om. ;)

Klockan ar kvart i fem vilket innebar att jag har ca 90 minuter kvar av den har dagen... som jag verkligen inte borde klaga pa, eftersom Jules i stort sett legat i sin sang och kollat pa tv, med nagra avbrott for mat & mediciner. Men jag borjar bli sjuukt uttrakad, hoppas verkligen att nagot ar pa g i Red Bank ikvall.. eller sa aker jag till Staples istallet (en affar som har typ allt inom kontorsutrustning, den valorganiserade sidan av mig aaalskar det) & ursaktar eventuella onodiga inkop med att jag verkligen, verkligen behover lite fler kollegieblock i mitt liv. Ni vet.

Om 25,5 timmar far jag looon, om 26 timmar ar det helg! I. Can't. Wait. Funderar pa att aka in till NYC, men det aterstar att se.. nagot blire iaf, for just nu kanns Lincroft alldeles for litet.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0