Nar man borde lasa en bok men bloggar istallet

Philadelphia was awesome. Awesome!! Imorgon ska dock min book rewiev (las en book om en modern dansare och skriv tre sidor om den) lamnas in, och jag har inte ens hittat en bok. Med andra ord vantar inte en laang karleksforklaring till Philly & mina sota tyskar, utan nagra timmars copy-paste fran diverse internet-recensions-sidor, om jag valjer en svensk bok finns det val inte en chans i varlden att nagon kommer pa mig?

Ah, det spelar faktiskt ingen roll, jag behover inte ens bli godkand, behover bara ha mina sex credits. Detta ar chill. "Mitt liv i rorelse" av Lilian Karina, vad tror ni?

Det blir.

Imorgon ar Julia ledig fran skolan, whaaaat a surpriiiiise. Not. Vi ska agna dagen at att ta hal i (hennes) oron hos en doktor en timme bort och sa ska hon fa folja med till min dance class. Arligt talat ar jag lite nervos eftersom hon formodligen ar battre an mig, men det sager jag inte hogt.. haha nej da, det blir nog bra. :)

Gaah, ne nu ar det bara en timme kvar till Desperate Housewives borjar (u gonna LOVE nya sasongen hoho), vilket innebar att om 60 minuter ska jag ha skrivit tre sidor english crap om Lilian Karina. Sa, som sagt, historien om min nya favoritstad kommer imorgon kvall (ni, jag och Dunkin Donuts, kan det bli battre?)

Saa.. stay kowl, och sand mig en tanke under den langa jobbdagen imorn..

/M

Kommentarer
Postat av: emma

aw, kul att du haft en skön helg :) för mig, som bara läser bloggen på veckodagarna (kontorsarbete, say what? 8) ) är det som att träffa dig varje måndag efter att ha varit borta över helgen.... :P nåt sånt. KUL. du kommer rocka fett på dance classen och din uppsats med. och ditt lilla dansbarn.



men bäst av allt var helt klart "behover bara ha mina sex credits" HAHA!

2008-10-20 @ 08:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0