Onsdag

Inatt drömde jag att Moneybrother stod i min dusch och var förbannad för att han hade varit tvungen att sova i min säng.. mysigt att få besök av kända, arga svenskar, sådär! 

Okeej, dagen ser ut som följer; 

CHILLA (ingenting på den gröna att-göra-listan som min host mum skriver varje dag.. nice)
Staples?
Kolla på presidentdebatten (älska TiVo som inte är TiVo men nästan)
J kommer hem 15.15, sedan direkt till CCD (= kristendomsundervsning typ. Här läser man inte religion i skolan utan föräldrarna väljer ifall de vill att barnen ska läsa extra på eftermiddagarna..) och efter det direkt till dansen. 
Red Bank.. surprise surprise
 

Vädret har svängt om från sommar till svinkallt på bara några veckor och idag var det runt 30 F, alltså nollgradigt i celcius..(!) and I don't have a jacket. Problem. Dessutom är jag pank. Större problem. På fredag blire alltså förmodligen en tripp till Marshalls (typ outletvaruhus fast ändå inte) för att hitta något användbart att ha på sig nu i vinter.. 

TRE DAGAR KVAR TILL J-DAY! :)

/M


Kommentarer
Postat av: Anonym

Presidentval > Mallasblogg



Måns dryg

2008-10-08 @ 22:58:58
Postat av: emma

Vad innebär Staples? (På värmländska och med M-gubben-på-msn-min.)

2008-10-09 @ 09:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0