Sakta, sakta

Har traffat sotaste ungen pa Priscilla, Frankie heter han och han aalskar algar. Sa nar han horde att jag kom fran Sverige var det ju KORT (han visste till och med att vi har ett ishotell, inte illa for en amerikansk nioaring va?)  och han ville veta aaallt om hur manga algar jag hade kort over med bilen och sant.

Sa jag ljog lite, bara lite, for att han skulle bli glad och nu tror han visst att jag bor mitt ute i skogen och ser fler algar an manniskor.. Att Sverige i princip ar befolkat av bara algar och en och annan svensk au pair-wannabe, liksom. Ehe.

/M


Kommentarer
Postat av: Carrow

Hahah, söt unge : P Bra att du gjorde honom nöjd!

2008-10-15 @ 22:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0