Sondag

Det ar fler och fler som kollar in min blogg och det ar ju skiiiitkul (och lite scary).. men varfor kommenterar ni inte, manniskor? ;)

Gardagens New York-trip forvandlades till hemmakvall i Lincroft men togs igen idag, dock har jag varken ork att skriva eller bilder att visa just nu sa det far bli imorgon.. for da ska den dar skitungen tillbaka till skolan om jag sa ska kasta ut henne genom dorren (nera, det ska nog ga bra anda..)! IKEA Brooklyn & ett antal tunnelbanetag blev iaf, en helt otroligt bra dag. :) Oooch dessutom tog Jackson sin huntraningskurs-examen idag, och eftersom jag missade detta hogtidliga ogonblick spelade vardfamiljen in hela kalaset pa film. Han fick diplom & hade en riktigt amerikansk examenshatt pa sig, om ni vet vad jag menar? Amerika..

Vet ni en sak till? Idag fyller Carro ar. Jag saknar henne. Typ asmycket. Men hoppas du fick en faaabulous dag anda och nasta ar ska jag bannemig vara dar och supa ner dig och sa ska vi vara askalas tillsammans och prata om viktiga grejer som rymden och moonboots och rebusar och kulturhistoria och safaris och skithog och prinsen och tusen miljarder andra interna grejer tillsammans, bara for att du ar bast bast bast och det inte finns nagon annan som pallar med mig och tilloch med skrattar at mig nar jag ar sa dar riktigt jobbig! Puh, na nu blev jag nostalgisk igen och har jag verkligen varit tillrackligt for ett tag, sa nu ar det nog bast att jag tar en promenad. Haha :)

/M

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh Mallamallamalla! Nästa år du! Då ska vi supa under safarisar (alltså, hamnen, om du minns?) och lösa rebusar och INTE ha hela Atlanten mellan oss. Det kommer bli en fin kväll (:

2008-10-06 @ 21:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0