Tisdag

Hoho, fantasifulla rubriker ar saa min grej marker jag, men i allafall ar det tisdag idag och om ungefar 101 timmar ser jag Jason Mraz live.. men vem raknar, hoho. Formiddagen har spenderats med Malin, en svensk au pair, och hennes treariga hostchild.. soooot unge! Lordagen planerades ohye. :)

Och det var val allt. J's humor (alltsa inte med o, utan med den dar svenska bokstaven) har gatt upp och ner mer an vanligt de senaste dagarna men jag skyller (och hoppaaaas att det ar sa for annars checkar jag ut!) pa hennes mediciner. Pa torsdag ar sista dagen for dem och sedan ska nog allting bli som vanligt igen.

Nuuu ska jag till varan supermarket och handla mjolk, sjukt spannande, I know. :)


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0