Å Ä Ö <3

Gissa vem som, i ett anfall av allmän deppighet, åkte till BestBuy och skällde ut ett antal expediter tills de letade reda på en fucking adapter trots att de sagt att de inte hade någon? Gissa vem som, efter att ha kört några mil vilse - dessutom i spöregn - kom hem & såg att min dator funkade med den nya adaptern? Gissa vem som just nu är lagom överlycklig och helst vill sitta här hela dagen och bara skriva Å, Ä, Ö?

Eh.. ja, det är jag ;)

Och det var nog allt jag hade att säga. Min älskade laptop funkar alltså igen och I'm in heaven. MSN IKVÄLL? Haha :)

/M

Kommentarer
Postat av: vicciPICCI/ MANDY2 hahah

GÖTT med åäö;)

alltså zac som är så SNYGG!?

va ärre för fel på tjejen;)

2008-09-09 @ 23:16:33
URL: http://wlindman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fast, öh du är inte in tönt :(

2008-09-09 @ 23:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0