Dagens

Dagens låt: I wanna start a fight (?) - Pink
Dagens frisyr: lockigt + diadem
Dagens smink: mascara
Dagens klädsel: rosa t-shirt från BikBok, jeans, flipflops
Dagens händelse: Red Bank + Starbuckslatte + suupertrevligt sällskap i form av Anja = mysmysmys
Dagens vill ha i allmänhet: lön, jag ligger på minus efter tre veckor..
hur hände det, liksom?
Dagens materiella vill ha: alla kläder från American Eagle, det vore!
Dagens beroende: vatten
Dagens tråkigaste: inget tror jag?
Dagens köp: Lemonade & hamburgerbröd från ACME, närmaste supermarket
Dagens mat: tre portioner multi grain cheerios till frukost, I LOVE THEM!

Anja försöker just nu lära Jackson hoppa upp och ner för soffan, jag hör lite dunsar och skrik då och då.. borde jag gå ner och rädda honom? ;) Nerå, måste säga att familjen G är väldigt bra på att välja trevliga au pairer, vi har haft en skitkul förmiddag & hon är verkligen jättetrevlig. :)

/M


Kommentarer
Postat av: Mikaela

P!nk laten heter "So What" :)

2008-09-12 @ 20:11:50
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/
Postat av: Anonym

har ni vatten i usa?



mbäst

2008-09-15 @ 12:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0