Dollar och spindlar och modern dans

Dollarn har gatt upp 30 ore sedan jag akte.

That's a lot.

Och ja, jag borde verkligen ga harifran & ga och lagga mig (upp 6.30 imorgon, woaah) men nej, jag gor det inte och det beror inte enbart pa att jag igarkvall hittade de tva storsta spindlarna jag nagonsin sett, i mitt rum (jag skrek som en galning & Leoni fick doda dem at mig) sa att jag knappt vagar ga in dar nu.

Utan snarare pa.. en annan sak.
Som jag egentligen inte borde bry mig om, egentligen borde slappa taget om, men naturligtvis altar om & om igen, for hey - san ar jag.

Men guess what, pa mandag borjar jag dansa modern dans. Never done that before, men jag ar sjuukt pepp, langtar till och med efter traningsvarken.
Yesaaah.

/M

Kommentarer
Postat av: emma

Åh, cool mään! Modern dans, fadern dans 8)





(Och ja, jag måste svara på alla inlägg som jag inte haft tid att läsa...;) Bra att du har en blogg Malla. Sämre när jag inte har bredband att läsa den på. Men därför gillar vi mitt jobb - ännu mer! ;) Kram påddä!)

2008-09-04 @ 07:03:03
URL: http://barabratack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0