En lista over saker jag kanske borde blogga om men inte orkar beskriva utforligare

  • Aterigen, avsked suger. 
  • Det regnar galet mycket, har aldrig varit med om nagot liknande.. ingen vind an dock (men Mary, saa farligt ar det inte, jag lovar <3).
  • Kunde (fick) inte anvanda bilen pga. detta, sa kvallen spenderades hemma med familjen och My Big Fat Greek Wedding.
  • Detta var sjukt mycket roligare an man kan tro eftersom min hostdad ar grek & de har miljoner historier om kulturkrockar, brollop, 80-tal (vad 80-talet nu har med grekiska brollop att gora men kul var det ;p) osv.
  • BARACK OBAMA var i JOHN BON JOVIS hus, har i New Jersey, 20 minuter fran dar jag bor, harom dagen! Nan slags charity event (eller whatever, kommer inte ihag). 28 000 dollar kostade det, per person. Jag dor.
  • Morgondagen (eftersom mina hostparents ska pa dop pa Long Island maste jag jobba "baaara den har helgen", ye I hope so, fast na, jag ska nog inte klaga) ska spenderas med en hundlydnadskurs med Jackson & Julia, bio med den sistnamnda & sedan forhoppningsvis sushi med tva svenska au pairer (ifaaaall foraldrarna kommer hem i tid). Yeah.
  • Ni vet TiVo? Vi har det (fast det heter inte TiVo, men det ar samma grej). Helt freakin' awesome. Sa ifall jag inte ar hemma imorgon & ser VMA har jag redan fixat sa att jag kan se det i efterhand. Det ar helt sjukt smart. Har vi TiVo i Sverige?


Holy, jag maste verkligen sluta overanvanda paranteser.

Och forlat att jag skriver sa sjukt trakigt just nu. Men som sagt. Kamera. Fast forst massa danskurser (det ar sjuuukt dyrt har assa). Och, eh, ja, en datorsladd vore nagot. Gahh. Jag ska nog bara ga och lagga mig, okej? ;)

/M


Kommentarer
Postat av: Den upplyste

Du är dålig på att svara på mina kommentarer :(

blir nästan lite ledsen.



och vi har tivo eller liknade sak i Sverige. Men i sverige har vi åäö har ni det i USA?



och just det, the next thing to talk about is IKE!

2008-09-07 @ 16:05:40
Postat av: Anonym

annars så har vi alltid haft videobandspelare med ;)

2008-09-07 @ 16:07:13
Postat av: M

Svar: haha Mans, jag vet. Fy vad daligt av mig. Eh.. nwt ar bra, msnonline (eller vad det nu heter) suger. Jag maste fixa en adapter sa jag kan anvanda min dator igen, seriost! Och videobandspelare, ar ju, eh, ja - bra? Har jag hort? Har traffat en kille som ar precis som du, mer info kommer. hHAHA. Puss (och vem ar IKE?)

2008-09-07 @ 16:22:08
URL: http://yesaah.blogg.se/
Postat av: Anonym

DU KOMMER FÅ HÖRA FRÅN IKE



men dn.se kan ge dig förslag dessutom så kanske du kan låta lite smart för din hostdad då :>



hopppas dina republikan smycke gillas av familjen ;)

2008-09-07 @ 17:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0