Fredag

.. och om 8 timmar är det officiellt heeeelg, ååh nice. Jag. Vill. Sova. Efter en sommar med nattskift, som innebar läggdags vid 4-5 -tiden på morgonen och uppstigning strax innan jobbet började kl. 15, har min kropp fortfarande inte vant sig vid att gå upp 6.30. Lägg till två veckor med extrem jetlag och.. eh, ja just det, det faktum att jag är på andra sidan jorden.. och jag är förvånad att jag faktiskt ens vaknar av väckarklockan.

I allafall, innan jag för en gångs skull får sova ut (eller okej, det är väl ingen som tvingar mig att sitta uppe och kolla på tvåtimmarspremären av GREYS ANATOMY (!!) tillsammans med familjen G och sedan läsa halva natten, men..) ska vi se J:s pjäs som hon har övat på hela veckan. Från vad jag vet nu (att den innehåller cowboyhattar och en sång som handlar om råttor..) har jag höga förväntningar, inte så konstigt va? ;) Sedan ska jag vara social med några andra au pairer men sen, seeeen ska jag sooova.



Och jag är inte gravid, bara mätt..

Dagens väder: regn. Big time. Och det enda som var svårare än att få ut Jackkkkie på en promenad i det här vädret, var att torka av honom när vi kom in igen.. men till slut lyckades det och jag fick några tusen hundpussar på köpet <3
Haha, jag är medveten om att min au pair-blogg handlar mer om Jackieboo-loo-love, men trots allt spenderar jag & Jackson varje dag med varandra som enda sällskap.. Inte konstigt att man påverkas. Vov.


Nuu ska jag måla klart mina naglar (jag tröttnade förut efter en och en halv nagel & åkte istället helt själv på en international student exhibition på Brookdale, dock sjukt ovärt, punkt slut), dricka lite mer kaffe och sedan är det nog dags att hämta upp ms. J igen. :)

/M

Kommentarer
Postat av: Liiisa

asså Malla, igår kom saknaden. Jag rökte litelite och kännde spontant JAG MÅSTE SMSA MALLA. Och så kom jag på att det går ju inte alls, hon är i usa. (Det borde även nämnas att jag var lite berusad) men saknaden kom iaf som en stor våg.

2008-09-27 @ 12:59:02
URL: http://indseth.blogg.se/
Postat av: johanna

jag såg att du skrev igår rätt sent. Allt är så rörigt just nu. Jag har ingen mobil och på måndag drar jag på semester. Jobbade nån timme imorse, nu slappar jag på mitt rum + packar lite. Kanske måste jobba någon timme i eftermiddag me. Men jag slår en pling senare och checkar leeeget.

2008-09-27 @ 16:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0