Gilla laget?

Haha, just nu vet jag inte om jag gillert eller inte.. naturligtvis akte inte mr. and mrs. till dopet, detta bestamde de sig dock, sa klart, for efter att jag hade gjort upp massa planer for Julia + mig samt tackat nej till att ata sushi (dock akte vi till PetSmart for Jacksons hundlydnadsklass and I swear, adrenalinkick like never before ;p fyrfiliga vagar, u turns och vanstersvangar och jag vet inte vad, med bara mig & Julia och en egenritad karta, men jag hittade helt sjalv! hoho, ni anar inte hur stolt jag ar). Men, dagen har istallet agnats at att lasa New York Times sondagsupplagan tillsammans med min hostdad och en kopp kaffe (okej, tre). Sa fast jag val borde vara irriterad kanner jag mig bara.. glad. :) Jag gillar verkligen den har familjen, och alla som jag har pratat med sager i typ "ah, du har haft en himla tur med din vardfamilj." Det kanns som att vi har kant varandra hur lange som helst & att jag verkligen kan prata med dem (och min host mum sa samma sak om mig). Det ar bra kemi helt enkelt. Haha, okeeeej, men trots allt ar det dessa manniskor jag ska spendera mitt ar med, det underlattar ju en aning ifall man har atminstone nagra saker gemensamt. Det har vi. Jag tror verkligen jag valde ratt familj. :)

Nuf said. Bio blir snart (ursprungliga planen var att Sofi & den nya au pairen Nina skulle folja med, men hon verkar inte klara av att planera nagot sa komplicerat.. gaah, forlat men hon gor mig sa irriterad, och jag vet att Julia jattegarna vill ha Sofi med) och sedan, eftersom allting blev sa fram & tillbaka, ska jag bara stanna har och kolla pa VMA. :)

Den sydafrikanske au pairen, Dewet, ringde for ovrigt just & grat nastan over att Leoni hade akt (jag rakade spoila for honom typ andra gangen vi sags att alla svenskar ar blonda, gor porrfilmer och dricker vodka, for sa ar det val va?). Det var nagot jag skulle beratta om honom (haha eller det finns en hel del) men jag kommer inte ihag vad det var. Eh, bra att veta va?

CHAAAIOW.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0