Girl who says I say what, say WHAT?

Danslektionen, den snabba versionen; 

  • 15 tjejer. 1 (tatuerad, rakad och allmant gangstalik) kille. Pa en modern dance class. Jag undrar hur lange han haller ut?
  • Repliken "Jahaaaa, du kommer fran Sverige!! Dansar man i Sverige ocksa?" har redan blivit en klassiker.
  • Ett antal ratt veirda ovningar, men det mesta var kul. Jag gillert. :)

Sedan blev det.. inte.. Red Bank, jag hade kvalitetstid med Jackson & svenska djungelvral (!!!!) istallet & glomde totalt bort tiden.. hoho, heja mig. Och pa vagen fran skolbussen lyckades jag tappa husnyckeln, men annars har dagen faktiskt gatt riktigt bra. ;D

Nu ska vi ata middag (yes, halv nio..). Ciaoooow, kram, puss & hangel.

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0