Glad tjej

Hahaha, det där med känslor som åker bergochdalbana, ja? Har haft en underbar kväll med mina kära tyskar (som faktiskt pratar engelska hela tiden nu ;) och det var såå nice. Trots allt så mår jag himla bra just nu, det är det där flowet, igen :) .. och ja, jag hade kunnat skriva ett långt, känslofyllt och tårdrypande inlägg om ny vänskap & hur bra jag trivs här, men familjen G är vid flygplatsen och hämtar upp Anja, Julias allra första au pair som ska vara här & hälsa på i en vecka, så jag ska ta ut Jackson for hans kvällswalk...

Imorgon blir det playdate/filmtime med Sofi, Chloe & Nina, vilket jobbmässigt innebär en slapp eftermiddag. I liiike. :)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0