Hangin' by the pool

Upp & ner, yes? .. efter den hittills varsta dagen kom den hittills basta. :) Vi har lekt med barbie (<3) och jag fick den ultimata bekraftelsen tror jag: en av Barbiedockorna var tydligen sa lik mig att den fick heta mini-Maggie (yes, Maggie ar mitt nickname har, hett va?) & Julia har haft med den overallt idag och ost komplimanger over bade henne och mig. Samt packat ner de klader som dockan kommer att behova nar vi aker till Florida. I december, visserligen, men det var val bra att nan av oss har lite framforhallning antar jag. ;) Sedan hangde vi vid varan pool (och lekte nya favoritleken Star, nagon gang maste jag beratta om alla vara olika poollekar for det finns onekligen en hel del..) och sedan fixade vi ihop en spontan play date med au pairen hos stylist-mamma-och-kameraman-pappa-familjen & lekte vid deras fabulous pool istallet. Julia & deras aldsta barn Sofi har blivit jattebra vanner sa vi kommer latt hanga dar en hel del i host. ;) 

Gaah, finns massa mer att beratta men jag kan inte missa nya Drake & Josh-avsnittet som borjar nu, haha. Oooh, och ikvall ar det premiar for nya Gossip Girl-sasongen OCH nya One Tree Hill. ;)

/M 


  


Kommentarer
Postat av: Marie

Darke och jorsh e ju bara så bra :D

2008-09-02 @ 09:47:23
URL: http://mysannilsson.blogg.se/
Postat av: emma

Men Maggie (ÄLSKA NAMNET! <3) Du verkar inte behöva TV-serier där, du lever ju i en ;););)

2008-09-04 @ 06:56:22
URL: http://barabratack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0