Helgen :)

Lördag - Cape May. Underbart. I'm in love. Bilder kommer..

Söndag - New York med Cultural Care, vi hade nån slags skattjakt som gick ut på att man skulle gå runt & samla ihop grejer + få svar på frågor om New York & USA typ, men den tog bara två timmar så resten av dagen spenderades runt 34:th street och i Central Park, shoe shopping och dyyyr mat (u know me?) Hägen daaz -glass på tåget hem liksom.. fullbordade allt.. mys mys mys & lätt bästa dagen hittills <3

 
Sjukt hemsk bild, vi ser väl inte ut så här va? ;) Pia, Luisa & jag +   
svår street dance -abstinens inne på random hiphop store, haha (och
Angelinaposen är kvar, now and forever)

Och idag har jag dansat (klassen blir konstigare och konstigare men än så länge gillar jag det haha) & handlat mjölk, hoho. Samt hjälpt Julia med hennes homework - nooot, hennes matteläxor lär vara värre än matte D. Kanske E. Typ. Eller så har jag bara blivit sjukt korkad sedan jag flyttade hit (och nej jag behöver inga kommentarer på det tack)..


Annars har jag mest umgåtts med Anja som är här tills nästa måndag, sjukt trevlig tjej alltså.. :) Hon är en av de där människorna det känns som man har känt i evigheter, ni vet?

/M

Kommentarer
Postat av: månsipåsen

du är dålig på att svara hjärtat

2008-09-16 @ 16:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0