I had to fall to lose it all, but in the end, it doesn't even matter

Nyss: Monmouth Mall, godis, oljeindrankt lunch, Johanna kopte harborste (yes, det var stort), hem for att sucka lite over att jag ar en sa materialistisk manniska som gor av med all min lon pa grona mjukisbyxor och en christmas outfit, fika pa Starbucks.. telefonsamtal fran min host dad som ganska sa-dar-helt-apropa talar om att de sitter pa sjukhus eftersom Jules inte kunde andas pga. sin astma. Tydligen ingenting farligt, tydligen hander det lite da och da, uppenbarligen fick jag panik anda..

Nu: akte hem igen for att vara hundvakt eftersom the G:s ar kvar pa sjukhuset.

Snart: Imorgon ska vi vara sjukt amerikanska & aka roller blades i en inomhusrink, jag & alla tyskar. Bilder blir... och sedan ar helgen slut igen och sa ar det oktober?! Tiden gar galet fort..

Linkin Park - In the end (som av nagon anledning spelas av alla radiokanaler om och om igen just nu)

/M

Kommentarer
Postat av: måns

vi måste prata, skriv nått på facebook när du är inne på msn.

2008-09-28 @ 22:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0