I love voicemail

Hade som sagt en shoppingdate med Steffi idag men efter ett lååånt samtal med Vicci på Skype insåg jag att jag är alldeles för sjuk för att orka med något sånt utmattande.. haha. Ingen feber, men min hals svider, mitt huvud gör ont och min näsa är täppt (och ifall familjen G hade varit hemma hade detta varit likamed dödssjuk, americans..).
Nåja, rätt omys i vilketfall, så jag ska nog bara vara hemma i eftermiddag och kirra movie night all by myself. I like. Ibland är det skönt att bara vara själv, göra ingenting och se ut som hejkomochhjälpmig, ni vet, och med chicken soup, kamomillté (som påminner mig ett té jag knarkade i somras, därför dricker jag det trots att det smakar skit) och lösgodis från Red Bank's fabulous candy store, kan det bli en riktigt nice eftermiddag. ;)

Men först bilder from my rooooom ..

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0