Looking for perfect, surrounded by artificial, you're the closest thing to real I've seen

Pa Target harom dagen kopte jag, apropa absolut ingenting, NeYo:s nya album Year of the gentleman. Kop! Ladda ner! Eller nat! Braa kille. :)

Jobbet idag; morgon som vanligt, sedan ledigt till kvart over fem eftersom Jules har theatre week i skolan denna veckan och ska repetera en pjas hela eftermiddagarna. Jag hamtar upp henne & hennes kompis i skolan och kor dem till dansen. Efter tva timmar (vid ett tradlos natverk pa Dunkin' donuts) hamtar jag upp dem, kor hem dem och sedan ar jag ledig for kvallen.. 

En arbetsdag pa estimated 90 minutes, jag sager inte nej.. addera en bytta cookie dough/chocolate chip ice cream i frysen och en temperatur pa namare 30 grader utomhus och svaret pa hur jag spendera foljande tva timmar ar ganska uppenbart. ;)

Men vi hors pa dunkin' donuts ikvall? :) 17.30 - 19.30 (alltsa 23.30-01.30 svensk tid, men vada, alla vet ju att somn bara ar ett resultat av for lite blod i koffeinomloppet) kommer jag vara inne pa msn, be theeeeere! :)

Och, ja.. pa fragan varfor jag inte anvander min barbara dator just nu, finns det egentligen inget bra svar mer an att det tar sa lang tid att koppla upp familjens natverk med min dator. Ja. Men jag ar inte otalig eller sa. Erhm.

Make it work - Ne-yo

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0