Lordag

Yo yo yo, aker snart till Cape May (googla!) med the G family + Anja for att spendera dagen.

Ehm, jaha, det var ju sjukt informativt.
 
Vad mer pagar har? Fredagskvallen spenderades, overraskande nog, med massa tyskar, vi konstaterade att ibland hade det anda varit enklare att ta hand om smabarn (som till exempel nar Julia fragar vad "the purity rings" som Jonas brothers har pa sig innebar, jag visste liksom inte riktigt hur jag ska forklara begreppet "det ar for att visa att de inte ska ha sex innan aktenskapet" for en tioaring om fortfarande leker med barbie)..

Na alltsa, mer spannande an sa blir det nog inte idag. Onskar jag hade haft en kamera for att foreviga dagen, har hoga forvantningar pa Cape May, men forhoppningsvis kan jag sno bilderna fran familjekameran..

Ha en trevlig lordagkvall dar hemma & drick lite ol for mig, ok? ;)

/M

Kommentarer
Postat av: emma the kundtjänare

Wow, rockigt med purity rings! :D Var tog dina nordiska prickar vägen förresten? (ÅÄÖ - hallå!)

2008-09-15 @ 14:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0