Mandag

Puh. Forsta riktiga, ensamma jobbdagen har borjat & bade jag, Julia och Jackson lever fortfarande. Det ar val ett bra tecken? Vi hade till och med tid over sa det slutade med att vi stod i over en kvart vid skolbuss-stoppet (som ligger ca 150 meter fran huset, fram till forra aret blev hon skjutsad i bil dit. Yes. Men nu skyller vi pa att Jackson behover sin morgonpromenad hoho) och analyserade VMA (som hon sag via sin tv i rummet, mina host parents via vardagsrumstv:n & jag liggandes i sangen i mitt rum). Att jag somnade mitt i allt glomde jag dock visst att namna for henne. Ehe. Sa nu maste jag nog kolla pa inspelningen & se vad jag missade..

Meeen ni sag val Jonas Brothers!? Lovebug <3 
Och vad tyckte ni om Russel-whatever-his-name-was, the host?

And guess what, det finns losgodis i USA (dock vaaldigt konstgjort, plastigt och ackligt sadant, men sjalva grejen, att det finns, wooah). Fast ingen saltlakrits. Min nya favorit ar dock cookie doughbollar overtackta med choklad. <3

Okej, det var nog allt. Kl. 11 borjar min forsta moderna (tretimmars) danslektion. Jag ar fett taggad. Och nervos. :) Sedan ska jag in till Red Bank, fixa massa papper & annat seriost och sedan ar det dags att hamta upp Julia igen. Fran och med idag har de laxor varje dag (men BARA en timme, tydligen en stor forbattring jamfort med forra aret.. ohmy), och efter de ar avklarade ar det dags for hennes tap dance + balettlektion. (Lisa, Julia aalskar stepp. Vad ar grejen!?)

Och sedan ar min idag-har-jag-varit-i-USA-i-tre-veckor-och-detta-ar-forsta-jobbdagen-utan-Leoni-mandag slut. Det ska nog ga bra det har. :)

/M

Kommentarer
Postat av: Marie.

Hej Magdalena:D



Ville bara säga att jag gillar din blogg. Mycket. Tycker att du skriver grymt bra, personligt liksom. och din blogg höjer ofta mitt humör!



Sköt om dig på andra sidan Atlanten:D Det är så häftigt och modigt av dig att du bara drog:)





KRAMAR från din ex-classmate Marie A

2008-09-08 @ 19:52:48
URL: http://mmmmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0