Now I'm speechless, head over heels

... och sen vände det, resten av onsdagen innebar;

  • 90 minuters slö-tv-tittande med min hostdad. "Look at him, he's toootally gay!", avhandlingar huruvida James Dean begick självmord och en update från min sida av 90210 (nya serien alltså, you gotta see it!) sammanfattar ganska bra och jag har nog aldrig skrattat så mycket tidigare - det säger en del, va? ;)
  • En host mum som kom hem och åkte och hämtade Julia + körde henne till dansen, vilket gav mig hela eftermiddagen ledig. Jobbtiderna igår var alltså 07.00-08.30, jag klagar iiinte
  • Familjemiddag old style
  • Dancing with the stars med live performances av JonasBrothers (Lovebug igen precis som på VMA men det var godkänt, särskilt när Joe började dansa.. <3) och Jesse McCartney (som fick godkänt - "he's not bad, that guy" - av min hostdad, inte illa!)  
Bigtime mys alltså, och även ifall den här morgonen innebar lite argumentation med ms J så gick det i allafall myycket mer smooth än igår. Yiiha. Känns som att det har vänt nu, allting, och börjar gå åt rätt håll igen precis som i början. Snart äre helg, återstår att se hur den ska spenderas.. men något lär det bli. :) 

Lovebug - Jonas Brothers

/M

Kommentarer
Postat av: Liiisa

Lovebug <3

2008-09-25 @ 19:10:06
URL: http://indseth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0