Onsdag

Imorgon borjar Julia skolan, och da ska jag tillbringa flera timmar har med att forsoka skriva ner allt som hander & linka ihop alla manninskor sa att ni forstar hur allt hanger ihop. ;) For just nu blir det valdigt osammanhangande tror jag..

I allafall, mycket tid har spenderats i poolen tillsammans med stylist-kameraman-familjen-ni-vet. Vi kallas dem Sophies familj helt enkelt, okej? Grejen ar att deras nya au pair kom for en vecka sen ungefar, eftersom Sophie aker hem idag (det kanns faktiskt jattekonstigt, jag har tillbringat en hel del tid med henne & Leoni och det suger att hon ska aka hem, vill inte ens tanka pa hur mycket jag kommer grata nar Leoni aker).. och den au pairen, tyvarr, for det ar jattegulliga barn & dom ar inte direkt svara att ta hand om heller; ar hur dalig som helst (och yep, motena vid Red Bank is heaven of skitsnack).

Haha, ar det har intressant for er? Formodligen inte, men gaah jag blir sa irriterad, hon ar totalt ointresserad av allting & jag kanner hennes vardbarn battre an henne sjalv! Onskar jag kunde gora nagot..


/M

Kommentarer
Postat av: emma

Hm, poor thingy. Hoppas det blir bättre! (Och ja, nu lät det verkligen som en TV-serie! ;P)

2008-09-04 @ 06:59:52
URL: http://barabratack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0