Onsdag

Hello helvetesmorgon, eller helvetesvecka förresten.. nu har jag nog sett alla sidor av Julia & jag måste erkänna att det inte var exaaakt så här jag hade tänkt att det skulle gå till. Under mitt perfekta år. I den perfekta au pair-familjen.
Anyhu, efter världens bråk imorse tror jag åtminstone hon har lite mer respekt för mig och sååå skaaa det minsaaan fortsättaaaa, även om det är roligare att jaga varandra runt i hela huset & äta för många Oreo's än att behöva gräla..

JAJA! Trots att USA har det mesta har jag insett att de lider brist på kolsyrat vatten, men igårkväll under min jakt på en cowboyhatt (don't ask) var jag så irriterad på Lincroft, New Jersey's high ways och livet i allmänhet, så jag gick in på Target (vart annars?) och köpte nåt freaking overprice:at sparkling water i en stoooor flaska. Idag är det mitt vodkasubstitut (om man bara vill så..), och efter några liter ska jag nog klara av den här dagen också.. ;)

I eftermiddag kommer min host mum hem, och efter det kommer det G:ska hushållet nog att återgå till lite mer ordnade former. Förhoppningsvis även Julias humör.

Nuuu ska jag till A&P, en annan supermarket (där Chad Michael Murray-kopian #1 jobbar, måste försöka ta ett kort haha) och handla mat. Kvart över fem slutar J, sedan är det direkt till dansen & sedan är dagen slut.

I don't mind.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0