På allvar

Julias morfar dog inatt.
De fick reda på att han hade cancer veckan innan jag kom hit, och de visste att han inte skulle bli bra, men.. det gick så fort. Jag antar att man aldrig kan förbereda sig för en sån här sak.

Jag hann aldrig träffa honom, och det gör det ännu konstigare.. så egentligen är det jobbigaste att se hur ledsna de är, särskilt Julia, och att veta att det här inte är något som går över. Det här gör ont. Min host mum åkte ner till Florida imorse och Julia + host dad åker på torsdag. Jag stannar här och passar Jackson (och Anja :p).

Åh, jag tycker så synd om dem. Jag vet hur speciell han var för hela familjen, och jag hade gärna velat träffa honom.. Blä. Jag antar att de följande veckorna kommer bli konstiga.

Så nej, dagen har inte varit särskilt rolig. För första gången sedan jag kom hit för en månad sen skulle jag gärna åka hem ett tag, få träffa min familj & vara liten igen, och inte behöva vara vuxen.

Men det går nog bra det här va?

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0