SÄG <3

Oj vad jobbigt det blev helt plötsligt när jag började tänka på alla 90:or som går i trean och fortfarande har studenten att se fram emot.. och ett helt år kvar på Sundsta att spendera med att vandra omkring i korridorerna, och bara ha kul och knarka kaffe, och träffa alla kompisar för att planera helgerna och analysera allt som har hänt sedan man sågs senast - för en timme sen.. Och chilla i biblioteket (och bibblan, hahah). Och gå till lektioner och lära sig om stenar och annat viktigt. Och ha prov. Och panikplugga natten innan. Och somna på lektionerna. Och gömma sig för såna-man-absolut-inte-vill-träffa. Och må skit. Och frysa ihjäl medan de väntar på bussen som alltid är sen och full. Och bara längta bort.

Haha oj vad jag saknar det. Och vad jag inte saknar det. Alls. Fast ändå.

Does it make sense? Inte fucking alls.
Det är nog bara för att det börjar bli höst..

Nu ska jag duscha, det är säkert bra.

/M

Kommentarer
Postat av: Joanna

Malla..du saknar det inte! Tro mig :O ;D haha

2008-09-25 @ 19:54:15
URL: http://joannagoranzon.blogg.se/
Postat av: marymo

jag är med på tåget!! saknar det. fast ändå inte. jag trivs där jag är. skönt att du också gör det vännen.

2008-09-25 @ 22:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0