Target

Sitter här & argumenterar med mig själv ifall det är värt att åka till Target, my new best friend (tänk typ Åhléns fast stööörre, och mycket bättre ofc)..
 
Alltså, jag borde ju faktiskt inte åka.
Jag behöver ingenting egentligen
Jag är sjuk
Jag är trött
Jag borde inte slösa pengar på grejer jag inte behöver eller ens vill ha


Men jag vill.
För att det är lördag och ändå har de öppet till kl. 10 på kvällen.
För att jag kan se ut som jag just har gått upp ur sängen (and I do) och ingen skulle ens bry sig.
För att Target ligger en kvart härifrån och i det här landet reflekterar ingen över det sjuka faktum att alla är så totalt beroende av sin(a) bil(ar) att det faktiskt räknas som nära. 

För att jag kan, helt enkelt. För att det är sjukt fuckin convinient och jag är totalt lost and in love with hela stället.

Yes. Target is up! ;)

Lisa, förresten - Year 3000. Lätt bästa låten, ey?

/M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha inte en chans, video girl! Jag är så fast vid den låten just nu så det inte är sant. Men Australia är också en riktig gobit ;) Nu ska jag svara till dig på facebook!

2008-09-22 @ 20:11:42
Postat av: Liiisa

(Inte för att jag tror att nån annan lyssnar på jonas brothers i Sverige förutom jag, men var ändå tvungen att skriva i mitt namn så det inte blir några pinsama missförstånd ;))

2008-09-22 @ 20:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0