Tisdag

Ar jag en total bitch som tackar nej till att umgas med andra au pairer bara for att de ar sa trakiga? :$
Jag har faktiskt massa andra saker for mig. Typ.. fa pedikyr.  Och se pa tv. Och handla kyckling. Naa forlat, nu kanner jag mig jattetaskig. Iaf. skulle vi horas igen pa torsdag, da ska jag verkligen vara jattetrevlig. Lovar!

Blaah. Denna morgon gick inte alls bra, Julia har "tappat rosten" & kan inte (las: vill inte) prata med nagon, sa hon gor bara rorelser alt. skriver i luften. Statement, nan? Vet inte riktigt hur jag ska greja detta, uppenbarligen saknar hon Leoni en hel del & detta ar val hennes satt att visa att hon hatar mig och helst vill att jag forsvinner. Typ. Utvardering av eftermiddagen lar folja.. idag har vi lite mer tid, hon kommer hem fran skolan vid kvart over tre & sedan aker vi inte till dansen forran vid halv sju, sa jag far fundera ut nagot ruuwligt att gora under de timmarna. :)

Nu ska jag ta min monstertruck, aka ivag & fira borjan pa den har underbara dagen med en pedikyr.

Ta hand om er!


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0