Ibland..

Ibland klär jag på mig en stor vit t-shirt och ett par jeans och tycker att jag har klätt upp mig.



Ibland har jag ledigt och åker och tvättar en Mercedes-maddafakking-lyxbil (tyvärr tillhör den inte min familj men hallå, jag fick åka i den)!


Ibland har jag ännu mycket mera sjukt mycket ledig tid och åker till Target.



Och ibland (okej, jämt) handlar jag mycket mer än planerat på Target, idag till exempel pepparkaks-doftljus <3 och fler vita t-shirtar (som jag verkligen inte behöver?)... om några timmar ska jag hämta upp Julia från theatre week men just nu är Jackie backie boo enda sällskapet, och han ligger här och snarkar. Är det värt att väcka honom och tvinga ut honom på en promenad, eller borde jag bara joina & sova några timmar?

Suck, alla dessa svåra beslut! ;)

/M


Kommentarer
Postat av: Veronica

Vilken bil malla..:D hihi.. Härligt att du köpte dig en kamera.. roligt att se hur det ser ut.. Ha det bra puss Å kram

2008-09-23 @ 21:05:33
URL: http://veronicasoderberg.blogg.se/
Postat av: J

hahah go du e. Och ibland känns det som om det är dax för mig att lära mig klockan (jäkta hem i onödan eller kommer fram för sent efter att åkt lite vilse med GPS & pratat med värdmamman för länge).



Förresten. Jag kan inte hänga ikväll. Vet inte om du ser detta före du ringer. Jag har en fet huvudvärk och ska ta en alvedon nu och tat lugnt framför tvn. Kanske beror på att jag var uppe vid halv 7 i morse. Händer inte ofta. Men torsdag morgon igen it is! Eller imorn kanske.



Grym bild förresten ;P

2008-09-24 @ 00:46:49
URL: http://novo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0