Tisdag

Yoo, dalig au pair som sitter vid datorn nar jag egentligen borde jobba, men Leoni ar hemma nu & chillar med Julia (hon har utrattat arenden och jag & Julia spenderade formiddagen med att kolla pa Jonas Brother's pictures & leka med Barbie.. oh, och hunden Jackson har spytt ner hela huset sa vi ska aka till veterinaren snart. Familjens staderska ar har ocksa, more bout that lateeeeh). Eh, ja. Sa jag ska aka till Brookdale & signa upp mig for en 3-credits danskurs, och ja, det ar fullkomligt normalt att aka bil dit. Fast det ar knappt en kilometer.

Only in America. :)

/M

Kommentarer
Postat av: V

thanks for the letter;)

hiih

2008-09-02 @ 23:07:32
Postat av: måns

då anser jag att du ska ta dina friska ben och gå till dansen,



det är som att man ska träna med motionstavar, fast skiter i att andvända de när man går till sisugården

2008-09-02 @ 23:19:15
Postat av: emma

Haha, lata amerikaner... och du är en av dem! ;P

2008-09-04 @ 06:57:45
URL: http://barabratack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0