Torsdag

Suck. Vid familjedatorn igen eftersom jag egentligen fortfarande jobbar, dagen var riktigt bra (vem-kan-kasta-en-Oreo-hogst-och-sedan-fanga-den-i-munnen-tavling, kuddkrig och allmant ironisk humor + en hel del Disney Channel) anda tills Julia ville ga pa en promenad, sjalv, runt kvarteret. Jag sa okej - men det var det tydligen inte, sa nu har jag haft ett allvarligt samtal med min host dad som ett antal ganger upprepar att hon inte far gora sana farliga saker helt sjalv (detta efter att jag i tre veckors tid dagligen har fatt hora att jag bor i ett av USA:s sakraste omraden).

Gah. Vad sager man? Forlat att jag tog ett tillfalle i akt att lata din  dotter fa rora pa sig, i ett prefectly safe omrade som jag ser fran fonstret?

Na, jag vet inte. SA, darfor gar vi over till nagot mycket roligare - GRATTIS VICCI!!! Iiiih jag ar sa glad for din skull!!! DU AR BAST! :)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0