När man har köpt en kamera..

Gårdagen - jag laddade ner Skype. Jag pratade med folk. Jag fick hemlängtan. Jag drog med en annan au pair till BestBuy (typ SIBA) för att köpa en kamera. JAG KÖPTE EN KAMERA. Vi drog till Red Bank och Starbucks och träffade några andra au pairer. Jag åkte hem och hittade Anja som dansade omkring i sina nya emu:s (vi har varit runt i varenda affär häromkring för att hon skulle köpa ett par UGGs men det slutade med att hon spenderade alldeles för mycket pengar inne på Forever 21 <3 så det blev ett par emu:s som är likadana fast billigare). Vi hade girl talk och lyssnade på Duffy. Jag soooov.

Blah, noll inspiration till att skriva ett intressant inlägg om gårdagen, alltså. Dock lite planer inför min superlediga-börjar-redan-bli-uttråkad-för-sån-är-jag-helg: Städa mitt rum. New York partyyyyyy night. Six flags. Träffa Steffi & shoppa på Monmouth Mall. Och fotografeeeeraaa tralalala. 

Gårdagen:

 
Nena som var med mig på BestBuy, där vi blev påhoppade av tre olika försäljare som försökte bevisa att THIS camera var bättre än alla andra. Till slut köpte jag den här (Nikon coolpix something) för att den var snyggast. Sån är jag. Andra kortet Pia & Steffi. :)


 



Anja's emu:s, JacksonHackson, morgonens frukost söndagsstyle (ja det är fredag men who cares) med amerikanska pannkakor. Yum.



Ih, bilder blir hädanefter. Många. :) Nuu ska jag faktiskt börja städa (läs: tvätta alla kläder jag har köpt och hänga in dem i garderoben istället för på golvet.. life is hard). Ikväll blire Neeew Yoooork, woaah!

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0