Söndag

Jag. Måste. Färga. Håret. Snarast.

Idag har jag stressat runt som ett annat freak, städat huset, tagit Jackson till hans valpträningskurs, tvättat, köpt kyckling på Dearborn 20 minuter från där vi bor, handlat annan mat på närmaste supermarket, träffat en svensk au pair (sjukt trevlig tjej!) på Starbucks, hämtat upp Anja från New York-tåget och.. det var det. Men det var mycket värre än det låter, jag looovar!

Vid tretiden kom i allafall familjen hem (host dad + Julia, min host mum stannar tills på onsdag för att fixa med allt) och Jacksonboo went toootally nuts av lycka. Som att han inte hade fått träffa dem på flera år och jag dessutom på något sätt hade varit ett dåligt sällskap? Skulle inte tro det va.. crazy dog <3

Jag har klippt lugg förresten, har jag sagt det?
Annars gör jag det nu. Jag har klippt lugg. Yep, jag & Leoni hade tråkigt en förmiddag och detta blev resultatet, men jag gillert! Okej och för övrigt är jag fortfarande förkyld med fet huvudvärk men funderar på att förtränga det & hitta på något med de tyska tjejerna ikväll.. time will tell.

Ha en bra ny vecka, peeps (oh, och Target var underbart igår, precis som vanligt)! 

/M

Kommentarer
Postat av: tillla

åh balla... vet inte om jag får läsa här egentligen men jag gör det ändå och åååh vad jag längtar efter dig. göööör mycket. så jag nästan svimmar faktiskt.

idag har jag jobbat första dagen så just nu snurrar det av namn, barnansikten och snoriga näsor i huvudet...

hälsa la familia

pusskram

//ss

2008-09-22 @ 15:50:24
Postat av: Anonym

nu dog jag, really dog

2008-09-22 @ 19:07:31
Postat av: marymo

snygging. lugg och ljust hår. shit, känns som det var evigheter sen jag såg dig - kollade på bilder från oslo nyss o då hade du ju faktiskt mörkt hår o ingen lugg i syne. sweetsven på photobucket, remember? (; haha. mary städar hemmet, äter choklad och har på ansiktsmask. let's hope for miracles. hoppas du mår bra iaf, och att du svarar långt och utförligt på mitt lilla mejl. ah, tack! kramen!

2008-09-22 @ 22:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0