NYC

Jomen alltså, jag tycker det är helt okej att jag använder samma kläder när jag går ut och festar i New York City som jag redan har använt tusen gånger på Arena, i lilla Karlstad, i lilla Värmland. Aight? No pressure liksom.
 



I alla fall. Vi möttes på tåget (som för övrigt är sjukt överskattat, alltid försenat, svinkallt och allmänt äckligt men heja kollektivtrafiken, jaja), åkte in till stan (det är inte ens "New York" här. Det är "the city") & hetsdrack lite kaffe eftersom ingen av oss hade någon alkohol, haha. ;) Hann med lite pizza också innan vi drog mot en klubb där någon-kände-någon-som... ASCOOLT. Så vi dansade the night away (och på vägen tillbaka gick jag in i en nattöppen souvernirbutik och köpte flip flops för ungefär då dog mina fötter), skrattade åt diverse raggningsrepliker, tittade på folk och hann med sista tåget tillbaka. Awesome night! :)


"Look, it's the.. öh.. the trekants-house!" hoho  + random toalettvägg


Och eftersom jag tog igen allt jag har missat den här månaden when it comes to dancing like nobody's watching så finns det inte så många fler bilder.. några av de tyska tjejerna har dock ett antal på hur tre av oss startar upp ett helt dansgolv, så när de väl har vaknat ska jag be dem skicka över (anledningen till att jag varit vaken sedan kl. 9? Anja behövde skjuts till tåget. Yeah. Vad gör man inte?)..

Dagen ska alltså spenderas med massa kaffe + förmodligen Monmouth Mall med Steffi medan alla de coola au pairerna dygnade & åkte direkt från NYC till Six Flags.. heavy shit. Bergochdalbanor är dock inte riktigt min grej (och av någon anledning föll jag inte för argumentet "men Maggie.. det finns mycket mat där också!", vadå, känner de mig så väl?) så jag stannar i Lincroft idag och hänger med JacksonHackson.. yeah.

Lateeeeeeeer! :)

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0