22/9 (en månad hos familjen idag)

Yiiha, här sitter jag nu på Dunkiiis. Killarna i kassan vet tydligen alldeles för väl vem jag är (iofs inte så konstigt med tanke på att jag är här varje måndag-, tisdag- och onsdagkväll, alltid med min dator) och jag börjar misstänka att de på sina kafferaster (haha, kafferast när man jobbar på Dunkin' Donuts, hahahaah) analyserar mig, typ "tjejen som alltid kommer hit med sin orangea laptopväska och frågar konstiga saker om våra varor, kan hon inte bara nöja sig med en vanlig smoothie med yoghurt eller normalt svart te istället för decaf green tea, eller cappu utan sojamjölk? Och VARIFRÅN kommer hon, hon är ju inte härifrån.. overseas.. Canada? Yeah mannen så måste det vara, high five!"

Typ så?

Anja åkte hem för några timmar sedan.. känns surt, hon blev lite som en storasyster/kompis/europé-allierad för mig i det G:ska hushållet, och vi funkade verkligen skitbra ihop & hann med sjukt mycket.. kommer sakna henne bigtime :(

Hoo, vad var det mer jag tänkte säga? ...visste ni att i USA får man köra mot rött ljus ifall man svänger till höger? Det vet jag. Nu. Fast jag glömmer det. Typ jämt. Hoho.. dessutom var jag på danslektion idag (nu ska vi inte bara feel the floor, idag var det dags att FEEL THE AAAAIIIIR!!, sjukt spännande. Och så andas vi. Mycket.), men det var nog det mest spännande idag.  

Och juste ja.., jag hade en gång en vän. En vän med en en idé om att skriva brev till mig här borta i USA, old style ni vet, med papper och sånt. En bra idé, om den nu hade funkat?! HAN ÄR INTE LÄNGRE MIN VÄN!!

Men annars är jag lika lugn och harmonisk som vanligt, tack. ;)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0